anin

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

sista dagen...

Av Angelica - 29 juli 2012 21:00

innan det är dags att återgå till jobbet eftr 4 veckor semester. Och vilken skit semester det har varit. Andra veckan var najs för då var min syster här med sin familj och Silje var också här.
Det blev många turer till city för att de skulle shoppa, det är ju inte det bästa jag vet.... men vad gör man inte för familjen.
Det blev en dag på Grönan med massa karusellåkande.

Idag fick Tobias följa med en kompis till en BMX-park och köra på en riktig bana.
Och jag kan säga att det var en glad gosse som for i väg och en ännu gladare gosse som kom hem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 27 februari 2013 19:53

Tänk att det är nästan 20 år sen jag var till Ullared på Gekås. Det har som sagt hänt en hel del med storleken på butiken. ...

Av Angelica - 11 december 2012 22:30

Av Angelica - 7 augusti 2012 22:03

Vad konstigt det är... Inte ett barn är hemma Tobias ska sova hemma hos en kompis i natt och Patrik som oxå varit här mest hela sommaren är på kryssning. Jag virkar rutor och Danne plinkar gura medans vi tittar på OS. Det är ju inte så mycket kv...

Av Angelica - 30 juli 2012 20:55

Tobias har fått plats i en liten klass. Det är länge sen vi fick erbjudande om platsen och tackade ja, men jag har ju inte varit så aktiv här. Vi blev jätte glada när vi fick beskedet och funderade på hur vi skulle säga det till Tobias utan att h...

Av Angelica - 6 juli 2012 22:26

I dag har vi varit på Grönan tillsammans med min syster med familj. Det var så roligt att se alla så glada Synd bara att vissa förstörde stämningen genom att lägga in idiotiska inlägg på våra bilder och incheckningar, samt via sms. ...

Skapa flashcards