anin

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Angelica - 7 mars 2011 21:53

Sista dagen jag rökte en hel cigarett.

  


Jag tycker nog att det är lite tråkigt att inte dra i mig skiten, men jag är samtidigt väldigt stolt över mig själv som tagit beslutet att sluta röka.


Min gubbe sa här om dagen att han skulle börja snusa igen, och då sa jag att om han gör det så ska jag börja röka igen... då tittar Tobias på mig och säger

" Men... mamma, då börjar det lukta så där illa igen"

Jag har lovat honom nu att jag inte ska röka...


Undrar bara när jag ska sparka mig själv i röven så jag hamnar på gymet, det har blivit ett gäng xtra kilo på min (inte längre) slanka kropp...


Dags att titta klart på Big Brother och sen ska jag väl gå och sova kan jag tänka mig.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards