anin

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Angelica - 14 mars 2011 21:55

I dag började jag med min motionsträning igen.


Jag tog en promenad till jobbet på ca. 4 km det är en bra början tycker jag.

Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu inom de närmsta månaderna för annars skiter sig träningen igen...


  

Det är lite isigt på vissa ställen så det går inte att hålla tempot fullt ut som jag vill.


Av Angelica - 14 mars 2011 08:07

Då har det varit helg...

Super fint väder, men jag har inte varit ute för det.

I lördags var det en slöslappardag som heter duga, jag låg på soffan och gick igenom hela canal+ tv utbud :-)

Fastnade för en film:

Hachiko – en vän för livet

Lasse Hallströms hjärtknipande film där en musiklärare (Richard Gere) får en vän för livet när han adopterar en herrelös hundvalp.

Varje dag väntar hunden Hachiko troget vid tågstationen på att hans husse ska komma hem. En dag slår tragiken till och husse dyker aldrig upp. Men Hachiko vägrar att lämna tågstationen. Han fortsätter att vänta på platsen i tio år och historien om den trofasta akitahunden har blivit en legend.


Det blev några tårar;-)


Under söndagen fick vi  besök av Tobias gudfar som vi inte träffat sen juni, det är synd att vi inte kan träffas oftare vi bor ju så nära.

Det hände inte så mycket mer denna helg... jo just ja... jag beställde en biljett till Åre, jag och Tobias åker upp under påsklovet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards