anin

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Angelica - 14 juni 2011 21:18

Jag vet inte vad jag ska säga, men det är säkert bra att försäkringskassan har möte via telefonen.

I dag har jag haft just ett sånt möte, jag har sökt vårdbidrag.

Han jag pratade med ställde massa frågor och hade någon sett mig hade de nog skickat efter en så tröja med extra långa ärmar och knytning bak.

För där sitter jag i soffan med telefonen vid örat och viftar och visar vad jag menar....

Nu får vi vänta och se om vi får vårdbidrag.


Jag och Tobias åkte till mitt jobb för att äta en bit mat och säga hejdå till varandra innan vi går till olika arbetsplatser under sommarlovet.

Vi sa även hejdå till en kollega som ska sluta helt.


Tobias fick prova äta sushi för första gången och han gillade det:-)


När vi var på väg hem gick jag in på jysk en sväng och där hittade jag en gymball för hela 35 kronor... det är taget :-)

Jag har velat ha en länge

Av Angelica - 14 juni 2011 20:59

Först måste jag visa min fina stol...

Är det dags att banta nu eller :-)

Satt i godanro och njöt av en kopp kaffe tillsammans med en kompis och så for jag bara ner mot golvet.


Här frågar jag om Tobias kan visa hur glad han känner sig just i det ögonblicket

  


Tobias och gudfar monterar ihop den nya cykeln.

  

Pappa var också med

 


Dag att prova den nya cykeln som han nu fått i pressent


2 dagar efter allt skruvande och fixande med cykeln fick vi åka i väg och byta. 


Vi reklamerade cykeln och köpte en annan.

Jag tycket inte att det var så roligt när jag såg min son komma cyklande och det bara tog tvärstopp för att kuggarna där kedjan sitter åker in i hjulet mellan ekrarna.

Jag väljer säkerheten framför en cykel.  

Ovido - Quiz & Flashcards