anin

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Angelica - 29 juni 2011 22:21

Snacka om att jag är en idiot.... haha

Idag har jag varit på stranden med jobbet, de ungdomarna bestämmer det gör vi....


Vi åkte till Årsta havsbad och jag var så duktig att smörja in mig, men jag glömde bort att jag har 2 sidor på kroppen.... och det känner jag nu...

Jag har brännt mig på ryggen så att det står härliga till.


I morgon ska jag och Danne iväg på utbildningsdag 2 och jag vet att vi hade hemläxa men jag kommer inte ihåg vad det var, nu tänker jag bara på att jag slipper sitta i solen imorgon....


Nu sitter min dotter på tåget på väg hit och jag ska ta son under armen och gå upp och lägga mig så att jag orkar upp klockan 05.00 för att åka in till centralen och hämta henne... ojoj vad jag ser fram emot att träffa henne, men inte den tiden haha

Ovido - Quiz & Flashcards