anin

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Angelica - 8 augusti 2011 23:43

Då var det dags för semester igen efter att jag gjort ett avbrott och jobbat en vecka.

Det märks på vädret för övrigt att jag har semester, det är som regnigt.


I går morse fick jag äran att ta han om en liten tjej, hon var här tills i eftermidags.

Jag gjorde mig berädd på en sömnlös natt, men hon sov hela natten och vi vaknade klockan 9 när telefonen ringde.

Hon var så glad hela dagen tills tröttheten tog över, och hade inte Tobias kommit och pratat med henne precis när hon höll på att somna så hade hon inte blivit så trött som hon blev.


Tobias har sagt till grannen att det är jobbigt att ha henne här, men han har sprungit och passat upp henne hela tiden:-)


I kväll fick jag ett samtal om jag kunde ta emot en annan tjej, fast lite större.

Hennes mamma var tvungen att åka till akuten och jag hörde på henne att hon inte mådde bra, så jag skickade Tobias att möta henne.

Det blev nattgäster i natt igen :-)


Snart fyller gubben 40 år så jag sitter och planerar hans födelsedag, det kommer hit några kompisar som han känt sen ungdomsåren och vi kommer att gå ihop flera för att han ska få sin efterlängtade tatuering klar.

Ovido - Quiz & Flashcards