anin

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Angelica - 14 augusti 2011 23:27

Nu börjar allvaret igen...... semestern är slut *snyftar*


I går åkte vi till Edsbro och lämnade Tobias hos farmor, han ska vara där i en vecka.

Jag och Danne börjar jobba i morgon och han har en vecka kvar av sommarlovet så han fick åka dit och vila upp sig innan han börjar skolan.


Jag tycket att det är lite jobbigt när han inte är hemma för det blir så tyst, lagomt till jag slappnat av kommer han hem igen.


Det har varit en lugn dag med bio besök, vi åkte till Heroncity och tittade på Super8.

Ganska bra film med lite spänning.


När vi väl var hemma igen plockade jag fram virkningen jag håller på med, det är den 3:e tröjan jag virkar på kort tid.... börjar bli lite less nu asså.

Jag har även fixat med "urtavlor" som jag ska ha till Tobias anslagstavla, för att visa vilken tid han ska göra vissa saker som tex. gå till skolan, lägga sig osv.


 

Så här ser det ut just nu, men det kommer nog att ändras.

Ovido - Quiz & Flashcards