anin

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Angelica - 12 augusti 2011 23:21

Jag har ringt till vc och fått numret till en arbetsterapeut, så nu ska jag kolla om jag kan få hjälp med hjälpmedel till Tobias.


Vi städade ur bilen som vi sålt och som vi blir av med imorgon.


Sen åkte vi iväg och lämnade in macen som sagt upp sig.

Det visade sig att det var hårddisken som gett upp, men nu är den fixad så det ska bli kul att slippa denna sega sak som jag använder nu.


Tobias har jag inte sett så mycket på dagarna under de 3 senaste dagarna, för han har varit i skogen och snickrat på en koja med några andra killar.

I dag kom han och var så lessen, jag fick till och med hålla om honom och trösta honom. Och då är han verkligen lessen.

Annars brukar det bli mer aggretioner och jag får inte röra honom, han kastar saker och slår i dörrarna.

Killarna hade sagt till honom att de skulle gå och bygga en koja någon annanstans utan honom.

Han hade varit med och byggt upp allt, en hel burk med spik hade han med sig och det finns inte många kvar längre och nu var det ingen som ville vara med honom och bygga koja.

I morgon åker han till farmor och ska vara där tills på lördag.

Sista veckan på sommarlovet, det blir bra att han får vara där för han vänder tillbaka dygnet när han är där.

Ovido - Quiz & Flashcards