anin

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Familjen osocial....

Av Angelica - 30 juni 2011 21:48

Här sitter vi som några fån med varsin dator.


Danne wowar

Silje taggar MASSA bilder på fejjan

Jag sitter och knappar ner några rader här


Tobias har äntligen fått sommarlov nu så han är ute och plasker i poolen fast jag sagt åt honom att han inte skulle det.


Denna dag har varit låååååång


05.00 klockan ringde

05.45 tog bussen till T-Centralen för att hämta sån Silje

06.15 var framme och började kolla vilken perong jag skulle gå till

06.25 frågade personalen för jag hittade inte det tågnummer som det skulle vara

då visade sig att tåget bytt nummer efter klockan 00.00 och att fanskpet var försenat.

06.30 går till den perongen tåget ska komma in på och sätter mig och läsen min bok

06.45 kollar på klockan för femtielfte gången (tick,tack,tick,tack)

07.05 tåget kommer in

07.10 går till pendeltåget (som vi missar precis) *morr*

07.20 Tobias ringer och kollar vart jag är

07.22 pendeln kommer och vi hoppar på

07.50 är vi hemma

07.55 slänger i mig en kopp kaffe

08.10 gör mig i ordning

08.25 går till bussen tillsammans med Danne (eller springer)

09.15 är vi framme vid Rosenlunds sjukhus

Där sitter vi på AS utbildning dag 2 till klockan är 15.40

Jag höll på att somna flera gånger... men det var inte för att det var tråkigt utan det var bara mina muskler i mina ögonlock som inte höll måttet riktigt.


Nu ska jag titta på nyheterna och sen ska jag hänga tvätt, sen tror jag att det är dags att krypa upp för trappen och få lite sömn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 27 februari 2013 19:53

Tänk att det är nästan 20 år sen jag var till Ullared på Gekås. Det har som sagt hänt en hel del med storleken på butiken. ...

Av Angelica - 11 december 2012 22:30

Av Angelica - 7 augusti 2012 22:03

Vad konstigt det är... Inte ett barn är hemma Tobias ska sova hemma hos en kompis i natt och Patrik som oxå varit här mest hela sommaren är på kryssning. Jag virkar rutor och Danne plinkar gura medans vi tittar på OS. Det är ju inte så mycket kv...

Av Angelica - 30 juli 2012 20:55

Tobias har fått plats i en liten klass. Det är länge sen vi fick erbjudande om platsen och tackade ja, men jag har ju inte varit så aktiv här. Vi blev jätte glada när vi fick beskedet och funderade på hur vi skulle säga det till Tobias utan att h...

Av Angelica - 29 juli 2012 21:00

innan det är dags att återgå till jobbet eftr 4 veckor semester. Och vilken skit semester det har varit. Andra veckan var najs för då var min syster här med sin familj och Silje var också här. Det blev många turer till city för att de skulle shoppa...

Ovido - Quiz & Flashcards