anin

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Angelica - 1 december 2011 10:19

Den här dagen började hur bra som helst:-)

Julkalender, frukost och sen taxi till skolan klockan 7,35 som vanligt.

När klockan är 8,30 börjar jag klä på mig ytterkläderna för att gå till jobbet, då ringer skolan och Tobias vill inte alls lyssna på vad de säger, utan springer bara omkring.

När jag kommer ner till skolan sitter han under ett bord och kommer motvilligt fram när jag ber honom.

Efter att jag suttit där ett tag bestämmer vi oss för att jag kan åka till jobbet och att han ska gå ner till gympan. När jag börjar gå mot bussen så vill han följa med till hållplatsen.

Tobias och hans resurs följer med mig till bussen. Och när bussen kommer så säger jag hejdå och ska precis kliva på och då hoppar Tobias också på.

Kaos...

Jag följer med honom till gympan och efter en stund kan jag gå till bussen igen och åka till jobbet, en timme försent.

Ovido - Quiz & Flashcards