anin

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Angelica - 16 december 2011 22:47

Idag åkte jag tillsammans med Tobias och svärmor till Farsta för att handla lite julklappar.Så kul tyckte jag inte att det skulle skulle bli, för det här med mycket folk är inte min grej.Jag hittade det jag skulle ha och så var det dags att åka hem.Vi kommer till bilen så är det en gubbe som parkerat sin bil så nära att jag inte kan hoppa in.Tobias och svärmor hoppar in i bilen och jag ställer mig framför den bilen som står bredvid. Jag ser att ägaren sitter i bilen... Jag håller koll när svärmor ska backa ut så hon inte ska köra i bilen. Jag stoppar svärmor och visar att hon måste köra ut läkare...Gissa vad gubbjäveln gör då..... han tutar och viftar, jag blir irriterad och går fram till honom och tror att han ska öppna fönstret och förklara vad han vill. Men inte då.... jag sliter upp hans dörr och frågar vad fanns han håller på med. Och om han inte fattade att jag höll koll på vad som hände.Jag visade finger och så god jul.... moget eller hur, men jag var så arg..

Ovido - Quiz & Flashcards