anin

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Angelica - 4 december 2011 21:26

Det ska vara en vilodag i allafall, men inte här inte.

I dag flyttade vi om så att datorerna hamnade på övervåningen.

För att göra datarummet till Silje/Patrik/gästrum.

På grund av allt omflyttande av rum så ligger han nu i patriks säng som står i vardagsrummet, och har fått för sig att han ska sova där hela natten.

När jag frågade vart Patrik skulle sova så sa han att han fick ta hans säng.


Tobias har varit iväg med Robin och åkt skridskor i ishallen idag så jag trodde att han skulle vara lite trött i kväll, men ack vad jag bedrog mig.... man kan säga att jag gick på en grisnit :-)

Han ligger fortfarande och kämpar emot tröttheten och vill inte riktigt komma till ro.

Funderar på att plocka fram den stora stekpannan för att hjälpa honom på traven ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards