anin

Alla inlägg under mars 2011

Av Angelica - 5 mars 2011 22:50

Vad har hänt idag..... hmmmm ..... typ inte ett skit

Denna dag har varit så där lagom långtråkig.

Jag och Tobias skulle gå till ICA-Maxi och handla, men det slutade med att vi tog bussen ner och gubben fick hämta oss med bilen för att få hem alla varor.


Hela jag värker som jag vet inte vad.... har ont över allt sen jag målade om på jobbet i Torsdags.


Det har ju varit festligt värre ikväll ju de 2 melodier som gick vidare från andra chansen var ju klart godkända

Av Angelica - 4 mars 2011 19:47

I dag är det sista dagen på sportlovet, det blev 2 lediga dagar under lovet iallafall :-)

 

Idag har vi varit till city på bio filmen vi såg var:

Ganska rolig film, men jag gillar ju pappan i denna familj... han är ju klockren

:-D

 

Innan filmen började så gick vi och kollade lite i butikerna runt omkring och Tobias hittade en korg med mössor som han testade

 

    

Det är kanske inte de mössor han skulle välja att ha på sig en vanlig dag på skolan, men han hade kul.

 

Själv köpte jag ett par solglasögon som täcker halva ansiktet ;-)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards