anin

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Angelica - 9 maj 2011 22:30

skriver till fsk.... snacka om att det är mycket som ska med.

Jag trodde att jag var klar när jag glad i hågen gick till min kära vän/granne/släkting för att visa allt jag fått ner på pappret som ska bifogasi ansökan om vårdbidrag, men ack vad jag fick gå hem inte så glad längre.... Jag hade ju missaten hel del som också måste vara med.

Jag vet inte riktikt om jag kommer kunna få med allt som ska vara med.... försökte flirta med min kära vän på fb men hon hade nog redan loggat ut så jag får vänta tills i morgon eller något :-)


Jaja....nog om det....


På jobbet börjar jag känna stressen komma krypande, fritidsmässa om en vecka och allt är inte klart ännu...

Kolla in här om ni undrar över vad det är för mässa jag pratar om http://minfritid.nu/


Ovido - Quiz & Flashcards