anin

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Angelica - 17 maj 2011 22:15

Ska jag göra som min kära vän/släkting/granne säger och skriva dagbok om Tobias och hur hans dag är.

I dag har ajg ringt och pratat med Tobias resurs om vi kommer inte på något som Tobias verkligen gillar för han är ju en som gillar saker i perioder, och hur lätt är det att göra morotssystem när han ena stunden gillar ditt och nästa gillar datt.


Han fungerar mycket bättre på fritids när det inte finns så mycket krav på honom.


Jag vet inte om det bästa vore att sätta honom i en skola med små grupper än att han går i den skolan han går i nu med stora klasser.... det är så jobbigt.


Nu ska jag kolla klart på big brother och sen är det dags för min skönhetssömn som det så vackert ska heta, men jag blir inte någon skönhet även fast jag sover så mycket som jag gör :-D

Ovido - Quiz & Flashcards