anin

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Angelica - 22 maj 2011 22:28

Det blev ingen lång helg för mig denna vecka.

Jag har bara varit ledig i dag och jag brukar vara ledig fredag, lördag och söndag, men inte denna helgen inte.

Nu har mässan varit och farit, och det känns jätte skönt.

Att jobba under mässan har varit en upplevelse och jag kan inte fatta hur så många olika individer kan finnas unter ett och samma tak.

Har fått låra känna många nya människor.


Tobias har varit på mässan båda dagarna och han stormtrivdes där, eller ute dör fyrhjulingen körde rundtur med besökarna på släp.

Jag vet inte hur många gånger han åkte, men många blev det.

Under lördagen blev det också ett x antal åkturer, men han hittade rummet där han kunde prova skjuta med luftgevär och det verkar som att det skulle kunna vara något för honom för han hade satt skotten bra när han kom och visade sina pricktavlor.

Så till hösten blir det till att söka upp en skytteklubb som tar emot 8-åringar.


Nu ska jag sätta mig och göra inbjudningskort till Tobias kalas som han vill ha när han fyller år den 10 juni.

Han är inte krävande han har sagt vem han vill ska komma på kalaset och det blev inte fler än 10 kompisar.

Litet lätt och behändigt kalas, med glass, grillad korv och mycket lek

Ovido - Quiz & Flashcards