anin

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Angelica - 15 maj 2011 23:27

Den har helgen har ajg hunnit med en del, men inte av det jag skulle göra.

Jag började rensa bort lite skit, men hittade en låda med tyger i och det resulterade i att ajg jag satte mig vid symaskinen och sydde 2 klänningar, 1 kjol, 1 gardin till Tobias samt ett kudd överdrag.

Jag ska fotografera det jag gjort och lägga ut någon dag, men just nu börjar det kännas i kroppen att jag klivit upp tidigt.

Jag kokade rabarberkräm också.


Tobias och jag skulle titta på ESC igår, men han somnade innan första bidraget spelat klart.

Jag såg däremot hela och det var en del låtar som var bra.

I morse vaknar jag hur pigg som helst jag tror att klockan var 8, helt tyst i hela huset.... jag tassade ner och satte på kaffe och en timme senare vaknade Tobias.

Han var trött stackarn.

Han har haft en jobbig vecka på skolan den veckan som varit, det är mycket som händer just nu.

Hans resurs var inte på skolan med Tobias under fredagen och då fungerade ingenting, jag passade på att fråga honom lite om han tycker det är bättre när hon är där eller inte.

Han sa att det är mycket bättre när hon är där, och det ska jag framföra den 27 när vi ska ha åtgärdsmöte igen.



Ovido - Quiz & Flashcards