anin

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Angelica - 10 maj 2011 22:21

I dag har jag varit så otroligt trött, så jag höll på att somna på jobbet till och med... det är ju inte så smart kanske... jag vet inte om det beror på att jag är så allergisk nu.

Inte ens tableterna hjälper fullt ut.


PRIMA ringde idag, så den 8 juni ska vi dit på ett möte om hur allt har gått efter diagnosen blev fastställd... hur vi tagit det och om vi fått kontakt med Aspberger center osv.

Vi tar en dag i taget, det finns inte så mycket annat vi kan göra heller.Så småning om flyter väl allt på, ska försöka kolla upp lite hjälpmedel om inte AS center hör av sig snart, jag vet ju vart jag kan vända mig för att få reda på vad som finns.


Nu ska jag kolla klart på Big Brother och sen ska kudden dejtas, det är ju en arbetsdag imorgon också.

Ovido - Quiz & Flashcards