anin

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Angelica - 18 maj 2011 21:52

Det känns som att det aldrig tar slut, nu är det bara en dag kvar tills vi slår upp portarna för mässan.

I morgon ska jag börja jobba 12,00 och sen jobbar jag på tills allt är färdig riggat, det ska ställas fram bord, vikväggar, tält ska resas, scen ska byggas och en massa mer uppgifter får vi nog.

Fredag morgon ska jag vara på jobbet klockan 7.00 och det är länge sen jag har börjat så tidigt. Tobias ska gå hem till min kära vän 6.30 och hur jag nu ska lyckas få upp honom det är för mig en gåta, men jag håller tummarna på att det kommer att gå bra.

Jag kommerför hoppningsvis hem vid 18 om jag har tur blir det tidigare för mässan stänger 16,00

Lördag börjar jag 9.00 om inget annat blir bestämt under fredagen, och när arbetsdagen slutar har jag absolut ingen aning om.


På söndag kommer jag helt säkert att vara helt slut, men det är bara att bita ihop och hoppas på en lugn dag hemma tillsammans med symaskinen ;-)


Nu Big Brother sen sova

Ovido - Quiz & Flashcards